logo MPWiK

Aktualności

Komunikaty

KOMUNIKAT DLA KLIENTA

Zmiana zasad obsługi klientów od dnia 1 października 2020 r.


Spółka wznawia bezpośrednią obsługę klientów z zachowaniem reżimu sanitarnego, tj.                                                     covid a4

  • dezynfekcja rąk przed wejściem do biura,
  • obowiązek zasłaniania ust i nosa,
  • jeden klient przebywający w biurze,
  • własny długopis.

Do Biura Obsługi Klienta i Działu Inwestycji zapraszamy w poniedziałek, środę, piątek
w godzinach 7.30 – 14.00, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym:

  • zawieranie umów                       📞65 529 83 14   📞65 529 83 44

  • rozliczenia za wodę i ścieki     📞65 529 83 23   📞65 529 83 25   📞65 529 83 36

  • windykacja                                  📞65 529 83 47 

  • wydawanie warunków               📞65 529 83 28   📞65 529 83 31
    technicznych przyłączenia 
    do sieci wod. – kan. 

 

Zapraszamy do Punktu Informacyjnego zlokalizowanego przy parkingu dla Klientów MPWiK przy ul. Lipowej 76A w Lesznie.


Jednocześnie prosimy o
punktualność, w celu zapewnienia bezpieczeństwa obsługi.

 

Kasa Spółki została zlikwidowana.


Zachęcamy do załatwiania spraw
przez platformę eBOK i elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz wysyłki pocztą tradycyjną lub poprzez skrzynkę podawczą przy Punkcie Informacyjnym.


W sprawach związanych z
odbiorami przyłączy wod-kan i wpięciami do sieci wod-kan należy zwracać się na Dyspozytornię MPWiK 

lub telefonicznie pod numerami 📞65 529 83 70   📞65 529 83 38

 

 

a p j .