KOMUNIKAT DLA KLIENTA
Zmiana zasad obsługi klientów od dnia 1 października 2020 r.
Spółka wznawia bezpośrednią obsługę klientów z zachowaniem reżimu sanitarnego, tj.
- dezynfekcja rąk przed wejściem do biura,
- obowiązek zasłaniania ust i nosa,
- jeden klient przebywający w biurze,
- własny długopis.
Do Biura Obsługi Klienta i Działu Inwestycji zapraszamy w poniedziałek, środę, piątek
w godzinach 7.30 – 14.00, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym:
- zawieranie umów 📞65 529 83 14 📞65 529 83 44
- rozliczenia za wodę i ścieki 📞65 529 83 23 📞65 529 83 25 📞65 529 83 36
- windykacja 📞65 529 83 47
- wydawanie warunków 📞65 529 83 28 📞65 529 83 31
technicznych przyłączenia
do sieci wod. – kan.
Zapraszamy do Punktu Informacyjnego zlokalizowanego przy parkingu dla Klientów MPWiK przy ul. Lipowej 76A w Lesznie.
Jednocześnie prosimy o punktualność, w celu zapewnienia bezpieczeństwa obsługi.
Kasa Spółki została zlikwidowana.
Zachęcamy do załatwiania spraw przez platformę eBOK i elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz wysyłki pocztą tradycyjną lub poprzez skrzynkę podawczą przy Punkcie Informacyjnym.
W sprawach związanych z odbiorami przyłączy wod-kan i wpięciami do sieci wod-kan należy zwracać się na Dyspozytornię MPWiK
lub telefonicznie pod numerami 📞65 529 83 70 📞65 529 83 38