W jaki sposób otrzymywać informacje z leszczyńskich wodociągów? Nic prostszego!
Usługa przesyłania powiadomienia o awariach i wyłączeniach wody - bezpośrednio na telefony komórkowe Klientów.
Usługa powiadamiania SMS jest całkowicie bezpłatna.
Dystrybucją wiadomości i obsługą systemu zajmują się dyspozytorzy MPWiK, czyli pracownicy odpowiedzialni za kontakt z Klientami w przypadku awarii i wyłączeń wody.
Wpisujemy numer swojego telefonu komórkowego, dalej deklarujmy chęć skorzystania z usługi przez oznaczenie pola „ ZAPISZ SIĘ”.
Wybieramy nazwę miejscowości, w której mieszkamy i nazwę ulicy, przy której zlokalizowana jest nasza nieruchomość włączona do wodociągu. Po wpisaniu tych informacji, klikamy klawisz „WYŚLIJ”.
Po kilku sekundach, na numer telefonu podany w zgłoszeniu otrzymamy kod weryfikacyjny, który należy wpisać w okienko systemu SMS na stronie internetowej. Po przepisaniu kodu i kliknięciu przycisku „DALEJ” pojawi się komunikat o poprawnym zapisaniu numeru w bazie danych. Kończy to procedurę rejestracji.